Před šesti lety opustila školu a našla si v Praze neplacenou stáž v PR agentuře. Od té doby se toho naučila tolik, že na letos prestižním Marketing festivalu předvedla jednu z nejlepších prezentací, ačkoliv soupeřila s mnohem staršími kolegy z celého světa! „Je to tím, že jsem tak trochu workoholik,“ přiznává šéfka marketingového oddělení internetového obchodu s oblečením Zoot Pavlína Louženská.

Pavlína Louženská studovala anglistiku na Filozofické fakultě MU. Už od prváku ale třikrát týdně jezdila do Prahy doučovat angličtinu.

Zlom v jejím životě nastal, když navštívila Barcamp ve Vsetíně. „Jednoho dne jsem si vymyslela, že se provdám za ajťáka, a tak jsem řekla bráchovi, ať mě vezme na nějakou IT konferenci. Bylo tam 150 kluků a já, což bylo úžasné. Nejen proto, že jsem tam doopravdy potkala svého budoucího kluka, ale přišlo mi zajímavé, o čem se tam mluví,“ zavzpomínala Louženská.

O půl roku později se rozhodla věnovat digitálnímu marketingu naplno. Skončila se studiem a našla si neplacenou stáž v malé PR agentuře. „Tehdy jsem tam byla jediná, kdo věděl, co je to hashtag nebo SEO, tak jsem byla najednou expertka na sociální sítě a všechny digitální věci,“ uvedla Louženská. Začala s usilovným samostudiem a do tří měsíců se dokázala v problematice slušně zorientovat.

V roce 2011 se dostala do renomované marketingové firmě H1.cz, kde se záhy stala šéfkou oddělení. „Všechno to bylo hrozně rychlé, bála jsem se, jak to zvládnu, ale měla jsem štěstí, že mě podrželi lidi kolem. Postupně jsem přišla na to, že co jsem se naučila při učení angličtiny, je přesně to, co potřebuju při vedení lidí. Musím je motivovat,“ vysvětlila Pavlína Louženská.

Nakonec se ale rozhodla odejít i odtud, aby si mohla splnit svůj sen. „Každý máme vysněnou práci a pro mě to vždycky byl marketing pro luxusní britskou značku Burberry. Zoot je od Burberry jen kousíček,“ přiznala Louženká. Svoji práci miluje natolik, že dokonce odmítla pracovní nabídku od Google.

 

Celý rozhovor s Pavlínou Louženskou najdete na online.muni.cz

Další zajímavé články

Televize nepotřebuje jenom žurnalisty, ale i ekonomy, grafiky a řadu dalších profesí

Jana Součka už od dětství fascinovala média. V roce 1992 se ale dala studovat jenom v Praze. Součástí přijímacích zkoušek byly talentové testy a přiložené texty. Souček do té doby nic nepublikoval, skončil tedy v Brně na právech. Svého snu o žurnalistice... Číst více

Najít manažery pro zdravotnictví je obtížné

Před sedmi lety vznikla v Brně soukromá oční klinika NeoVize. Její zakladatel Petr Kocian, absolvent Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, se totiž spolu s kolegou rozhodl rozjet vlastní zdravotnické zařízení. Tehdy měl za sebou dlouholetou... Číst více

Univerzita se spojila s encyklopedií Wikipedie

Jako vůbec první česká vysoká škola podepsala Masarykova univerzita memorandum o spolupráci se spolkem Wikimedia Česká republika – českou pobočkou nadace Wikimedia, která provozuje a pomáhá rozvíjet nejrozšířenější internetovou encyklopedii... Číst více