Před šesti lety opustila školu a našla si v Praze neplacenou stáž v PR agentuře. Od té doby se toho naučila tolik, že na letos prestižním Marketing festivalu předvedla jednu z nejlepších prezentací, ačkoliv soupeřila s mnohem staršími kolegy z celého světa! „Je to tím, že jsem tak trochu workoholik,“ přiznává šéfka marketingového oddělení internetového obchodu s oblečením Zoot Pavlína Louženská.

Pavlína Louženská studovala anglistiku na Filozofické fakultě MU. Už od prváku ale třikrát týdně jezdila do Prahy doučovat angličtinu.

Zlom v jejím životě nastal, když navštívila Barcamp ve Vsetíně. „Jednoho dne jsem si vymyslela, že se provdám za ajťáka, a tak jsem řekla bráchovi, ať mě vezme na nějakou IT konferenci. Bylo tam 150 kluků a já, což bylo úžasné. Nejen proto, že jsem tam doopravdy potkala svého budoucího kluka, ale přišlo mi zajímavé, o čem se tam mluví,“ zavzpomínala Louženská.

O půl roku později se rozhodla věnovat digitálnímu marketingu naplno. Skončila se studiem a našla si neplacenou stáž v malé PR agentuře. „Tehdy jsem tam byla jediná, kdo věděl, co je to hashtag nebo SEO, tak jsem byla najednou expertka na sociální sítě a všechny digitální věci,“ uvedla Louženská. Začala s usilovným samostudiem a do tří měsíců se dokázala v problematice slušně zorientovat.

V roce 2011 se dostala do renomované marketingové firmě H1.cz, kde se záhy stala šéfkou oddělení. „Všechno to bylo hrozně rychlé, bála jsem se, jak to zvládnu, ale měla jsem štěstí, že mě podrželi lidi kolem. Postupně jsem přišla na to, že co jsem se naučila při učení angličtiny, je přesně to, co potřebuju při vedení lidí. Musím je motivovat,“ vysvětlila Pavlína Louženská.

Nakonec se ale rozhodla odejít i odtud, aby si mohla splnit svůj sen. „Každý máme vysněnou práci a pro mě to vždycky byl marketing pro luxusní britskou značku Burberry. Zoot je od Burberry jen kousíček,“ přiznala Louženká. Svoji práci miluje natolik, že dokonce odmítla pracovní nabídku od Google.

 

Celý rozhovor s Pavlínou Louženskou najdete na online.muni.cz

Další zajímavé články

Absolvent je vizitkou univerzity. Důležité je nepřestat na sobě pracovat

Říká v rozhovoru Radovan Musil, ředitel vývojového centra společnosti Red Hat v Brně. A bilancuje, co mu spolupráce s Masarykovou univerzitou doposud přinesla. Číst více

Daruj Scale

Vlastní sedačku v Univerzitním kině Scala může mít každý. Podmínkou je pouze přispět stanovenou částkou. „Cena závisí na poloze sedadla. Nejžádanější místa v sedmé až deváté řadě přijdou na pět tisíc korun, ostatní na dva tisíce,“ vysvětlila mluvčí Masarykovy... Číst více

Masarykova univerzita s vámi chce zůstat v kontaktu i po promoci. Víte proč?

Univerzita, to nejsou jen studenti. Sílu univerzity tvoří také její absolventi. A vůbec nezáleží na tom, kolik let od jejich studia uběhlo. Uvědomujeme si to a chceme o své absolventy pečovat. Číst více